Renzo Grootscholten wint Vlog uit de Kas

Nieuws
Renzo Grootscholten heeft een bedrijfsuitje gewonnen met zijn vlog. Dennis (l.) en John Grootscholten zijn trots op hem.
Renzo Grootscholten heeft een bedrijfsuitje gewonnen met zijn vlog. Dennis (l.) en John Grootscholten zijn trots op hem. (Foto: LTO Glaskracht Nederland)

De 15-jarige Renzo Grootscholten maakte de populairste Vlog uit de Kas voor LTO Glaskracht Nederland. De medewerker van Daily Fresh Radish in Naaldwijk had meer dan 17.000 views. Gedurende de zomervakantie maakten zes scholieren onder begeleiding van LTO Glaskracht Nederland een Vlog uit de Kas. Met hun video’s laten zij leeftijdsgenoten zien hoe het is om een bijbaan te hebben in de glastuinbouw. Grootscholten was de laatste in de reeks en zijn video werd het meest gedeeld en geliked op social media. Tijdens de feestweek in Naaldwijk merkte hij dat zijn vlog goed werd ontvangen. “Er kwamen allemaal mensen op me af die ik niet kende en mijn vlog hadden gezien. Ik voelde me net een BN’er, of nee, een bekende Westlander”, grapt hij. John en Dennis Grootscholten, eigenaren van Daily Fresh Radish BV, zijn erg blij met het resultaat: “We zijn heel erg trots op Renzo.” De vlogger heeft nu een bedrijfsuitje waterskiën gewonnen.

In totaal is de reeks van LTO Glaskracht Nederland meer dan 50.000 keer bekeken op social media. Alle vlogs zijn terug te kijken via de Facebookpagina en het YouTube-kanaal van LTO Glaskracht Nederland of via www.vloguitdekas.nl.